Turbocharger installation - regulations

TURBOCHARGER INSTALLATION - REGULATIONS

Instructions for the installation of a turbocharger, this is only allowed by a car-workshop!

(1) Attention! Incorrect use of a turbocharger or changes to the turbocharger can lead to damage.

(2) Therefore, observe the repair instructions of the engine manufacturer and the following general notes for installation.

(3) Check the design number on the nameplate of the turbocharger you have with that of the old turbocharger for consistency.

(4) Before assembly, the air filter must be changed.

(5) The oil filter and engine oil must be changed before assembly.

(6) It is mandatory to change the oil inlet line.

(7) It is mandatory to replace the oil return line.

(8) Check or clean the engine intake line and exhaust manifold. Foreign matter in the lines will certainly cause damage during startup.

(9) Please note that on BMW and Audi A6 the crankcase ventilation filter must be replaced!

(10) Check the entire air duct between the turbocharger and the engine - especially the intercooler - for oil residues and remove them.

(11) Caution: Risk of engine damage due to uncontrolled start-up. If necessary, replace the intercooler.

(12) Fill the oil inlet bore of the turbocharger with clean engine oil to ensure proper lubrication during startup.

(13) Assemble the turbocharger using new flange gaskets . As a rule, the connecting bolts of the turbine housing mounting are hot tight. Use only bolts of suitable specification. Never use liquid sealants when connecting the oil lines.

(14) Start the engine so that it (does not ) start:

  1. times 20-30 seconds - to build up oil pressure.
  2. times 20-30 seconds - to bleed the pressure line and the turbocharger
  3. times 20-30 seconds - to remove any air pockets that may have remained.

(15) Caution: Start the engine only when the turbocharger is supplied with sufficient oil pressure and let the engine run for about 30 to 40 minutes without accelerating. An air cushion of only two seconds when starting up a new turbocharger demonstrably leads to turbo - bearing damage with rejection of the warranty.

(16) Start the engine and let it build up full oil pressure for some time with increased idle speed.

(17) After start-up, check all air, gas and oil lines and the tightness of the connections.

(18) Safety instructions: During and immediately after operation, do not touch the turbocharger, hot surfaces.

Attention ! Attention ! Attention !

Warranty and/or liability claims against us will not be considered if a turbocharger is used without observing the above installation instructions.

ΕΓΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΣΤΡΟΒΙΛΟΣΥΜΠΙΕΣΤΉ - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ

Σημειώσεις σχετικά με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή, αυτή επιτρέπεται να πραγματοποιείται μόνο από συνεργείο αυτοκινήτων!

(1) Προσοχή! Η εσφαλμένη χρήση ενός υπερσυμπιεστή ή οι τροποποιήσεις στον υπερσυμπιεστή μπορεί να οδηγήσουν σε βλάβη.

(2) Επομένως, τηρείτε τις οδηγίες επισκευής του κατασκευαστή του κινητήρα και τις ακόλουθες γενικές υποδείξεις για την εγκατάσταση.

(3) Ελέγξτε τον αριθμό σχεδιασμού στην πινακίδα τύπου του στροβιλοσυμπιεστή που έχετε με αυτόν του παλιού στροβιλοσυμπιεστή για να διαπιστώσετε τη συνοχή.

(4) Πριν από τη συναρμολόγηση, πρέπει να αλλαχθεί το φίλτρο αέρα.

(5) Το φίλτρο λαδιού και το λάδι του κινητήρα πρέπει να αλλαχθούν πριν από τη συναρμολόγηση.

(6) Είναι υποχρεωτική η αλλαγή της γραμμής εισαγωγής λαδιού.

(7) Είναι υποχρεωτική η αντικατάσταση της γραμμής επιστροφής λαδιού.

(8) Ελέγξτε ή καθαρίστε τη γραμμή εισαγωγής του κινητήρα και την πολλαπλή εξαγωγής. Τα ξένα σώματα στις γραμμές θα προκαλέσουν σίγουρα ζημιά κατά την εκκίνηση.

(9) Λάβετε υπόψη ότι στα BMW και Audi A6 το φίλτρο εξαερισμού στροφαλοθάλαμου πρέπει να αντικαθίσταται!

(10) Ελέγξτε ολόκληρο τον αεραγωγό μεταξύ του στροβιλοσυμπιεστή και του κινητήρα - ιδίως τον ψύκτη αέρα πλήρωσης - για υπολείμματα λαδιού και αφαιρέστε τα.

(11) Προσοχή: Κίνδυνος βλάβης του κινητήρα λόγω ανεξέλεγκτης εκκίνησης. Εάν είναι απαραίτητο, αντικαταστήστε το intercooler.

(12) Γεμίστε την οπή εισαγωγής λαδιού του στροβιλοσυμπιεστή με καθαρό λάδι κινητήρα για να εξασφαλίσετε τη σωστή λίπανση κατά την εκκίνηση.

(13) Συναρμολογήστε τον υπερσυμπιεστή χρησιμοποιώντας νέες φλάντζες φλάντζας . Κανονικά, τα μπουλόνια σύνδεσης του περιβλήματος του στροβίλου είναι σφιχτά εν θερμώ. Χρησιμοποιήστε μόνο βίδες κατάλληλων προδιαγραφών. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε υγρά στεγανωτικά κατά τη σύνδεση των σωληνώσεων λαδιού.

(14) Εκκινήστε τον κινητήρα έτσι ώστε να (μην ) ξεκινήσει:
1. φορές 20-30 δευτερόλεπτα - για να δημιουργηθεί πίεση λαδιού.
2. φορές 20-30 δευτερόλεπτα - για την εξαέρωση της γραμμής πίεσης και του στροβιλοσυμπιεστή
3. φορές 20-30 δευτερόλεπτα - για να απομακρυνθούν τυχόν εναπομείναντες θύλακες αέρα.

(15) Προσοχή: Εκκινήστε τον κινητήρα μόνο όταν ο στροβιλοσυμπιεστής τροφοδοτείται με επαρκή πίεση λαδιού και αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει για περίπου 30 έως 40 λεπτά χωρίς να επιταχύνετε. Ένα μαξιλάρι αέρα μόλις δύο δευτερολέπτων κατά την εκκίνηση ενός νέου στροβιλοσυμπιεστή οδηγεί αποδεδειγμένα σε βλάβη του στροβιλοφόρου - ρουλεμάν με απόρριψη της εγγύησης.

(16) Βάλτε τον κινητήρα σε λειτουργία και αφήστε τον να αναπτύξει πλήρη πίεση λαδιού για κάποιο χρονικό διάστημα με αυξημένες στροφές ρελαντί.

(17) Μετά τη θέση σε λειτουργία, ελέγξτε όλες τις γραμμές αέρα, αερίου και λαδιού και τη στεγανότητα των συνδέσεων.

(18) Οδηγίες ασφαλείας: Κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά τη λειτουργία, μην αγγίζετε τον στροβιλοσυμπιεστή, καυτές επιφάνειες.

Προσοχή! Προσοχή ! Προσοχή !

Οι αξιώσεις εγγύησης και/ή ευθύνης εναντίον μας δεν θα ληφθούν υπόψη εάν ένας υπερσυμπιεστής χρησιμοποιηθεί χωρίς να τηρηθούν οι παραπάνω οδηγίες εγκατάστασης.

TURBOLADER EINBAU - VORSCHRIFTEN

Hinweise zum Einbau eines Turboladers, dieser ist nur durch eine KFZ-Werkstatt zulässig!

(1) Achtung! Falscher Einsatz eines Turboladers oder Veränderung am Turbolader können zu Schäden führen.

(2) Beachten Sie deshalb für den Einbau die Reparaturanleitung des Motorenherstellers und folgende allgemeine Hinweise.

(3) Prüfen Sie die Ausführungsnummer des Typenschildes des Ihnen vorliegenden Turboladers mit der des alten Turboladers auf Übereinstimmung.

(4) Vor der Montage muss der Luftfilter gewechselt werden.

(5) Vor der Montage muss der Ölfilter- und Motoröl gewechselt werden.

(6) Die Ölzulaufleitung ist zwingend zu wechseln.

(7) Die Ölrücklaufleitung ist zwingend zu ersetzen.

(8) Prüfen bzw. reinigen Sie die Ansaugleitung und das Abgassammelrohr des Motors. Fremdkörper in den Leitungen verursachen mit Sicherheit Schäden bei der Inbetriebnahme.

(9) Bitte beachten dass bei BMW und Audi A6 der Kurbelgehäuseentlüftungsfilter gewechselt werden muss!

(10) Prüfen Sie die gesamte Luftführung zwischen Turbolader und Motor - insbesondere den Ladeluftkühler - auf Ölrückstände und beseitigen Sie diese.

(11) Achtung: Gefahr von Motorschäden durch unkontrolliertes Hochfahren. Nötigenfalls ersetzen Sie den Ladeluftkühler.

(12) Füllen Sie die Öleinlassbohrung des Turboladers mit sauberem Motoröl , damit eine einwandfreie Schmierung bei der Inbetriebnahme gesichert ist.

(13) Montieren Sie den Turbolader unter Verwendung neuer Flanschdichtungen . In der Regel sind die Verbindungsschrauben der Turbinengehäusebefestigung warm fest. Verwenden Sie nur Schrauben geeigneter Spezifikation. Beim Anschluss der Ölleitungen nie flüssige Dichtmittel verwenden.

(14) Starten Sie den Motor so, dass er (nicht ) anspringt:
1. mal 20-30 Sekunden - um Öldruck aufzubauen
2. mal 20-30 Sekunden - um die Druckleitung und den Turbolader zu entlüften
3. mal 20-30 Sekunden - um evtl. zurückgebliebene Luftpolster zu beseitigen

(15) Achtung: Nehmen Sie den Motor nur in Betrieb , wenn die Versorgung des Turboladers mit ausreichend Öldruck sichergestellt ist und lassen Sie den Motor, ohne Gas zu geben, ca. 30 bis 40 min laufen. Ein Luftpolster von nur zwei Sekunden bei der Inbetriebnahme eines neuen Turboladers führt nachweislich zu einem Turbo - Lagerschaden mit Garantieablehnung.

(16) Motor starten und mit erhöhter Leerlaufdrehzahl einige Zeit vollen Öldruck aufbauen lassen.

(17) Kontrollieren sie nach Inbetriebnahme alle Luft- , Gas- und Ölleitungen und die Dichtheit der Verbindungen.

(18) Sicherheitshinweise: Während und unmittelbar nach dem Betrieb den Turbolader nicht berühren, heiße Oberflächen.

Achtung ! Achtung ! Achtung !

Gewährleistung - und/oder Haftungsansprüche gegen uns kommen nicht in Betracht, wenn ein Turbolader ohne Beachtung der vorstehenden Montagehinweise eingesetzt wird.